پوستر/ یا امام الرئوف…
Rate this post

Rate this post
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم یا علی ابن موسی الرضا

***

انشاالله به زودی زائر حریم باصفاش بشیم…

پیش نمایش طرح (کلیک کنید)

دریافت سایز اصلی :        DOWNLOAD

***

********

به انضمام :

بهترین راه توسل به امام رضا(ع)

توسل به امام رضا(ع) در میان ایرانیان تا جایی اهمیت دارد که امام خمینی(ره) در این باره می‌‎فرمایند: همه نیروها، همه قدرت‌ها در هر جا هستند، محتاج به توجه خاص حضرت رضا- سلام اللَّه علیه- هستند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از نامه، امام علی ‌بن موسی‌الرضا (ع) هشتمین امام شیعیان است که در سن ۳۵ سالگی مسئولیت امامت و رهبری شیعیان را بر عهده گرفتند. حیات ایشان با خلافت خلفای عباسی مقارن بود که سختی‌ها و رنج بسیاری را بر امام(ع) رواداشتند و سر انجام مامون عباسی ایشان را در سن ۵۵ سالگی به شهادت رساند.

توسل به امام رضا(ع) در میان ایرانیان تا جایی اهمیت دارد که امام خمینی(ره) در این باره می‌‎فرمایند: همه نیروها، همه قدرت‌ها در هر جا هستند، محتاج به توجه خاص حضرت رضا- سلام اللَّه علیه- هستند.

آیت الله العظمی روحانی درباره توسل به امام رضا(ع) می‌فرمایند: بهترین راه توسل به امام رضا (علیه السلام) طریقه اى است که از خود ایشان وارد شده است: «هرگاه اتفاق مهمى براى تو رخ داد، دو رکعت نماز بخوان، در یک رکعت فاتحه و آیت‌الکرسى و در رکعت دوم حمد و سوره قدر را بخوان، سپس قرآن را بردار و آن را بالاى سرت بگیر و بگو: «اللّهُمَّ بحَقِّ ما أَرْسَلْتَهُ إِلى خَلْقِکَ، وَبحَقِّ کُلّ آیَة فِیه، وَبحَقِّ کُلّ مَنْ مَدَحْتَهُ فیهِ عَلَیْکَ، وَبحَقِّکَ عَلَیْهِ، وَلانَعْرِفُ أَحَداً أَعْرَفُ بحَقِّکَ مِنْکَ».

سپس ۱۰ بار مى گویى: «یا سَیّدى یا اللّه»، و ۱۰ بار «بحَقِّ مُحَمَّد»، و ۱۰ بار «بحَقِّ عَلىّ»، و ۱۰ بار «بحَقِّ فاطِمَةِ»، و به همین شکل ۱۰ بار اسم هر کدام از ائمه را یکى بعد از دیگرى مى‌گویى. امام رضا(ع) مى فرماید: «تا اینکه به امام زمانت مى‌رسى. به راستى که از جاى خود برنمى‌خیزى مگر این که خداوند حاجت تو را برآورده مى‌سازد».

الرئوف ، یا امام الرئوف ، عاشق المام الرئوف

ثامن گرافیک

همیشه توی کار فکرم این بوده که کاربردی ، ساده ، همه پسند و قابل چاپ باشه . از سال 1392 با دوستان عزیزم در سایت عمارها ساکنیم و افتخار می کنم که در کنار این بزرگواران مشغول کار فرهنگی سایبری هستیم . کتانباف 09357331280 التماس دعا

دیدگاه کاربران ...

تعداد دیدگاه : 3

  1. سلام علیکم،
    خداقوت،
    دلنشین و زیبا،

  2. ای جانم
    به به ….
    چه رنگای دلنشینی …

  3. سلام بر اخوی عزیز و همکار جدید 🙂
    خوش آمدی به جمع ما
    ان شاءالله که بتونیم وظایفمون رو به خوبی انجام بدیم
    یا علی

  4. لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.