جناب آقای دکتر حسن روحانی (زید عزه) ….
Rate this post

Rate this post

بسم الله الرحمن الرحیم

***

مقدمه ای مهمتر از اصل مطلب :

۱۳۹۳/۰۵/۲۲

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور)  با بیان چند دلیل و استدلال درباره نفی تعامل با آمریکا تأکید کردند: رابطه با آمریکا و مذاکره با این کشور به جز در موارد خاصی برای جمهوری اسلامی نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلی است که دنبال کار بی‌منفعت برود!؟
ایشان افزودند: عده‌ای اینجور وانمود می‌کردند که اگر با آمریکایی‌ها دور میز مذاکره بنشینیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود ، البته ما می‌دانستیم اینجور نیست اما قضایای یک سال اخیر برای چندمین بار این واقعیت را اثبات کرد .
رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در گذشته میان مسئولان ما و مسئولان آمریکا هیچ ارتباطی نبود اما در یک سال اخیر بخاطر مسائل حساس هسته‌ای و تجربه‌ای که مطرح شد انجام بشود، بنا شد مسئولان تا سطح وزارت خارجه تماس‌ها ، نشست‌ها و مذاکراتی داشته باشند اما از این ارتباطات نه تنها فایده‌ای عاید نشد بلکه لحن آمریکایی‌ها تندتر و اهانت‌آمیزتر شد و توقعات طلبکارانه‌ی بیشتری را در جلسات مذاکرات و در تریبون‌های عمومی بیان کردند .
رهبر انقلاب افزودند : البته مسئولان ما در نشست‌ها در جواب طلبکاری آنها ، جواب‌های قوی‌تر و گاهی گزنده‌تر دادند ، اما در مجموع معلوم شد مذاکره برخلاف تصورات برخی‌ها ، به هیچ چیز کمک نمی‌کند .
رهبر انقلاب در همین زمینه ، افزایش تحریم‌ها را مورد اشاره قرار دادند و گفتند: آمریکایی‌ها نه تنها دشمنی‌ها را کم نکردند بلکه تحریم ها را هم افزایش دادند! البته می‌گویند این تحریم‌ها ، جدید نیست اما در واقع جدید است و مذاکره در زمینه‌ی تحریم هم ، فایده‌ای نداشته است .
ایشان افزودند : البته در زمینه‌ی ادامه‌ی مذاکرات هسته‌ای ، منع نمی‌کنیم و کاری که دکتر ظریف و دوستانشان شروع کردند و تا امروز هم خوب پیش رفتند دنبال می‌شود اما این ، یک تجربه‌ی ذیقیمت دیگر برای همه بود که متوجه شویم نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی ها ، مطلقاً تأثیری در کم کردن دشمنی آنها ندارد و بدون فایده است .
رهبر انقلاب در تبیین ضررهای ناشی از مذاکره با آمریکایی ها افزودند : این کار ما را در افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به تذبذب متهم می‌کند و غربی‌ها با تبلیغات عظیم خودشان ، جمهوری اسلامی را دچار انفعال و دو گانگی جلوه می‌دهند.
ایشان همچنین ضرر دیگر نشست و برخاست با آمریکا را ایجاد زمینه برای طرح توقعات جدید از سوی آنها دانستند .
رهبر انقلاب در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان ، تعامل با رژیم صهیونیستی را موضوعاً منتفی خواندند و درباره آمریکایی‌ها هم گفتند : تا وقتی وضع کنونی یعنی دشمنی امریکا و اظهارات خصمانه دولت و کنگره آمریکا درباره ایران ادامه دارد تعامل با آنها نیز هیچ وجهی ندارد .

***

سلام علیکم

در طول زمان همیشه بوده و هست جاهایی که تاریخ تکرار میشه …

خاطرم هست در سریال مختارنامه ، در سکانسهای آخر ، لشکر مدینه پیشروی کرده بود و جناب مختار با لشکرشون در قصر کوفه در محاصره قرار گرفته بودند . (پی نوشت سوم)

جناب مختار می دونست که این طایفه پلید ، خوابی که براش دیدند اینه که قصر رو دریای خون کنند . اما متأسفانه بعضی از اطرافیان ایشون بدلیل کم بصیرتی از اون اندک فشاری که دشمن وارد کرده بود ترسیده و ؛ فریب رفت و آمدهای سفرای جبهه کفر و رجزخوانی ها و وعده و وعیدهای کذب رو خورده ؛ و از چپ و راست فشار می آوردند که جناب مختار بیایید با اینها مذاکره و مصالحه کنیم .

در سکانسهای قبل هم دیده بودیم که جناب مختار مرام این لشکر کفر رو در مدینه دیده بود و دائم تذکر می داد . و می دونست اینها چه جنایتکاران بی رحمی هستند . و حتی در یک سکانس نشون داد که جناب مختار قبل از شروع جنگ و لشکر کشی مدینه از در دوستی و مذاکره در اومد و حتی قبول کرد به لشکر مدینه خراج هم پرداخت کنه .

اما …

اما مشکل این بود که اونها می خواستند فرهنگ علوی نباشه . اونها با برپایی حکومت علوی و هاشمی مشکل داشتند . و از این می ترسیدند .

خلاصه دیدید که لشکریان خدا بسیار مقاومت کردند و در جایی که دیگه لشکر دشمن مأیوس شده بود و داشت لشکر کمکی می رسید زمزمه های داخلی بالا گرفت و جناب مختار تحت فشار فرماندهان ، لشکر رو برای تصمیم به اختیار خود گذاشت . و لشکر مأیوس و شکست خورده دشمن جان دوباره گرفت .

و بازی برده به شکست مبدل شد .

بزدلان سیاسی که فکر می کردند با تسلیم شدن و سازش با اون سگ هار در شهر خود در امان خواهند بود و فقط شهر فتح سیاسی خواهد شد ، رکب خوردند و دیدند که با قدرت یافتن دشمن ، همه از دم تیغ گذرانده شدند و همه گردن زده شدند .

********************************************

جناب آقای دکتر حسن روحانی (زید عزه) شما یه شروع خوب و معتدل داشتید . اقدام و نرمش قهرمانانه شما هم برای مذاکره خوب …

اما آقای دکتر ، رئیس جمهور عزیز ، چیزی که ما مردم داریم می بینیم مطلوب نیست . ما در اوج قدرت بودیم و دشمن مأیوس و ما باسرعت درحال پیشرفت … دشمن از مقاومت قهرمانانه ما به زانو در اومده بود ….

اما حالا دستاورد ما از توقف و عقبگردهای هسته ای چه بوده ؟

پولهایی که از ما دزدیده بودند ، اکنون مقداریشو با منت و با واسطه بصورت جنس به ما دادند . یا وضع مردم و تورم بهتر شده ما خبر نداریم ؟ (پی نوشت چهارم)

انصاف بدید ….

ما فقط متوقف شدیم و حتی عقبگرد کردیم و تحقیر شدیم و دشمن ما گستاختر شد ….

وضع مردم هم بهتر نشد . و اگه شد در رابطه با سیاست خارجی نبود . بلکه بخاطر اقدامات و تلاشها و تدابیر داخلی دولت شما بود .

آقای دکتر حسن روحانی (زید عزه) :

اول : از شعار اعتدال خودتون خارج نشوید .

دوم : بین حرفای شما و دیدبان انقلاب اسلامی تناقضاتی هست در سیاست خارجی و برنامه هسته ای . از گذشته و سرنوشت رئسای جمهور قبلی درس بگیرید .

سوم : شما مورد اعتماد مردم و رهبری هستید . اگه جایی دارید اشتباهی می کنید متوقفش کنید و ادامه ندید .

********************************************

پی نوشت اول : امام خامنه ای : تعلیق موقت و داوطلبانه ایران ، با سوءاستفاده دشمنان در حال تبدیل شدن به حذف فعالیت‌های هسته‌ای در کشور بود که بنده همان موقع تأکید کردم اگر روند مطالبه پی در پی طرف‌های هسته‌ای ادامه یابد ، وارد میدان می‌شوم که این کار انجام و روند توقف فعالیت‌های هسته‌ای به روند پیشرفت هسته‌ای تبدیل شد .(بیانات سال ۷۶)

پی نوشت دوم : همونطور که قبلا گفتم ، در انتخابات به شما رأی ندادم اما از پیروزی شما بسیار خرسند شدم و حق شما بود . قطعا پیروزی شما به صلاح مملکت و پیروزی سایرین به ضرر مملکت بود . چون اونها متفرق بودند و شما متحد . قطعا تفرقه و چندحرفی در مملکت به صلاح مملکت نیست .

پی نوشت سوم : ما در شرایط بدر و خیبریم ، نه در محاصره قصر کوفه …

پی نوشت چهارم : اگر شما دولت رو با وضع آشفته ای تحویل گرفتید ، خودتون هم بهتر می دونید که دلیلش اصلا فشارهای خارجی و تحریم نبود .

همه می دونند و دیدند که دلیلش این بود که رئیس جمهور وقت دولت رو ول کرد به امون خدا ؛ و تمام مال و امکانات و آبروی نظام و پول بیت المال رو در سال آخر صرف کرد که کاندیدای بی صلاحیتش رو به کرسی ریاست جمهوری بشونه . که خدا زدش زمین ….

 

ثامن گرافیک

همیشه توی کار فکرم این بوده که کاربردی ، ساده ، همه پسند و قابل چاپ باشه . از سال 1392 با دوستان عزیزم در سایت عمارها ساکنیم و افتخار می کنم که در کنار این بزرگواران مشغول کار فرهنگی سایبری هستیم . کتانباف 09357331280 التماس دعا

دیدگاه کاربران ...

  1. سلام و درود بر ثامن عزیز،
    اشاره خوبی داشتی به درد دل هممون،
    ایشالا خدا به راه راس هدایتمون کنه،

  2. لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.